woensdag 10 juni 2015

Unsuccesfull Adulting TAG!

We hebben het allemaal wel onze kinderlijke maniertjes. En ik heb ze zeker nog, op zich best logisch als je nog een kind bent. Maar in deze post laat ik mijn meest oncharmantste momenten weten. 


1. Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?
Dat is een hele goeie vraag, ik denk dat dat toch de pannenkoeken waren deze week. Ik at ze als lunch en wat waren ze lekker. Meestal eet ik ze met kaas en spek en af en toe ook een naturel tussendoor. Lekker smullen!!

2. Hoe vaak ga je vóór 22:00 uur naar bed?
Eigenlijk bijna nooit, de laatste tijd slaap ik niet voor 24:00. Dit zal vooral de stress zijn voor de uitslag van mijn examens. Maar ik probeer altijd wel op tijd te gaan slapen, want ik weet dat het goed voor je is en je minimaal 8 uur slaap per nacht nodig hebt om de volgende dag goed te kunnen functioneren. 

3. Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?
Het laatste kinderprogramma..... Dan denk ik toch dat dat De bruine beer in het blauwe huis is geweest. Vroeger was dit al een van mijn favorieten en nu nog steeds. Ik kan het hele liedje meezingen als de beer met de maan gaat zingen. Mijn moeder wilde mij eerst naar de maan vernoemen, Loena. Dit is uiteindelijk niet gebeurt, omdat mijn vader het er niet mee eens was haha. 



4. Wat is het laatste dat je bent vergeten?
Oeps dat ben ik vergeten, dat komt maar al te vaak uit m'n mond. Waarschijnlijk was dat iets kleins als de vaatwasser uitruimen of mijn kamer stofzuigen. Meestal zeg ik dat ik het vergeten ben, maar eigenlijk had ik er gewoon geen zin in. 

5. Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?
Ooh zo vaak, zeker als ik iets kleins buiten in de container moet gooien. Maar echt boodschappen wezen doen niet, dat vind ik dan toch een beetje ver gaan. 

6. Wat is je meest ranzige gewoonte?
Mijn meest ranzige gewoontes vinden de meeste mensen ook echt ranzig. Dat is namelijk een stukje ontdooide frikandel opeten of een ontdooide kipnugget met satésaus. Ook vind ik voorgebakken frietjes met suiker heel erg lekker!

7. Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?
Heel toevallig geen een. Ik ben altijd heel zuinig op mijn sokken en verlies ze nooit. Ik snap ook gewoon echt niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen. 

8. Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?
Ik gebruik eigenlijk dagelijks verschillende emojies en vind ze niet echt lelijk, al heb ik wel iets wat ik heel apart vind. Namelijk de update van iPhone waardoor je sommige emojies een andere kleur kan geven. Zo van waarom zou je specifiek voor een bepaalde huidskleur kiezen. We zijn toch allemaal hetzelfde. 

9. Wat is je meest nerderige eigenschap?
Dat ik toch echt alles moet opschrijven en plannen. Ik heb laatst ook twee nieuwe notitieboekjes gekocht en schrijf daar in op wat ik iedere dag moet doen en welke afspraken ik heb. 

10. Wanneer is voor het laatste het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?
Het laatste wat mislukte.... Ik ben opgegroeid met een vader die de koksopleiding heeft gedaan, dus bij mij is nog nooit iets echt mislukt. Alleen één keer heb ik de suiker zo ver in laten koken dat de karamel helemaal bitter was. Ik denk dat dat toch het enige is geweest in al die jaren. 

11. Welke tik komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?
Als ik me ongemakkelijk voel dan gaan mijn handen meestal zweten, maar dit is niet echt een tik maar natuurlijke reactie. Ik heb wel een tik als ik heel erg enthousiast ben, dan ga ik friemelen met mijn handen. Volgens mijn vrienden is het heel erg schattig, maar ik vind het alleen maar raar haha. 

12. Wat was de laatste rekening die je “verstopte”?
Heel eerlijk verstop ik mijn rekeningen niet, ik ben een open boek voor mijn familie. Ze mogen het zeker weten als ik een grote uitgave heb gedaan. Ik zal niet alles uit mezelf vertellen, maar als ze er naar vragen dan vertel ik het hun zeker. 

Wat zijn jullie rare en vreemde trekjes? 

With love, Kim 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten