woensdag 24 juni 2015

This or that TAG?!

Ik heb deze tag bij veel blogs voorbij zien komen en het leek me wel leuk om deze tag in artikel-vorm te doen, want typen gaat net zo makkelijk.


Fashion

Spijkerbroek of joggingpak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboylaarzen of paardrijd-laarzen
Jasje of vest

Ofcourse een joggingpak! Het is niet het meest fashionable, maar het zit zo ontzettend lekker, geen gedoe met dat hij afzakt. Lekker makkelijk. Korte mouwen doet me gelijk denken aan de zomer en lekker warm. Ik ben zelf ook iemand die het heel erg snel warm heeft, dus mij kun je zeker in de winter nog spotten met korte mouwen. Ik droeg geen van beide vaak, maar sinds een maand of twee ben ik toch echt into rokjes en jurkjes. En als ik dan echt moet kiezen ga ik voor de jurkjes. Over het volgende kan ik lang of kort over zijn, maar streepjes staan mij niet dus dan zijn het ruitjes. Slippers zijn meer voor het gemak en die sandaaltjes zien er iets meer stylish uit. Hoedjes draag ik nooit, dus dan zijn het al gauw sjaals. Bij mij staan oorhangers niet. Ik krijg er een heel groot hoofd van heb ik het idee en knopjes zijn wat subtieler. Ik ben geen held op hakken en sneakers zijn zo fijn, platte schoentjes zijn m'n grootste vriendjes. De paardrijd-laarzen die ik de laatste tijd veel op straat zie vind ik echt niet mooi. Cowboylaarzen staan altijd stoer en daarom dat mijn keus daarnaar uit gaat. Het eerste waar ik naartoe grijp als het koud is het een vest en geen jas. Waarschijnlijk komt dit doordat het veel comfortabeler zit.

Make-up

Blush of bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

De laatste tijd gebruik ik beid, maar om mijn gezicht kleur te geven pak ik toch altijd nog naar mijn blush. Lipgloss staat bij mij niet heel mooi, het glimt veel te veel. Daarentegen is lipstick precies goed en blijft het meestal lang zitten. Als ik kan kiezen zonder eyeliner of mascara de deur uit, dan zonder eyeliner. Mascara is echt een must-have. Foundation bedekt je gezicht regelmatig en krijg je geen vlekken, wat je wel hebt als je alleen concealer gebruikt. Neutraal is voor mijn gezicht beter, anders worden alle oneffenheden benadrukt. Ik ben best wel onhandig van mezelf, dus dan is oogschaduw in vaste vorm veel handiger. Sponsjes zuigen alle make-up altijd op en bij kwasten gebeurd dat niet zo snel. Ook voelen kwasten beter aan op mijn gezicht.

Nagels

OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Heel eerlijk heb ik beide nog nooit gebruikt, maar als ik aan de hand van verhalen moet kiezen dan is het OPI. Lange nagels stralen toch iets uit, ik weet niet precies wat maar het heeft iets. Als ik voor mezelf spreek is het acryl, want mijn nagels worden van zichzelf nooit lang. Dat is geen moeilijke keuze, felgekleurd! Bij felle nagels krijg ik altijd een zomergevoel, heerlijk. Met nailart, het is zo'n leuke kleine toevoeging aan je handen. Ze zijn ineens anders als de anderen.


Body

Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken

Parfum! Ik heb een kast vol staan met parfum en neem overal een flesje mee naartoe. Als je maar goed ruikt is mijn quote. Body butter smeert veel fijner als lotion en je huid blijft er ook veel zachter door. Van kleins af aan hebben wij al douchegel in huis en ik heb verder nooit iets anders gehad. Lush is mijn favoriet op het gebied van body butters en ander soort crèmes en spullen, de geurtjes zijn altijd zo lekker!

Haar

Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Van mezelf heb ik klein beetje slag, maar als ik de tijd heb dan maak ik zeker krullen. Stijl vind ik ook wel leuk, maar je haar lijkt dan heel gauw sluik. Paardenstaart doe ik meestal als mijn haar niet zit of als het vettig is. Het is altijd lekker makkelijk en het staat altijd goed. Mijn haar houd geen schuifspeldjes, dus dan pak ik al automatisch clipjes. Gel vind ik meer voor mannen en haarlak voor vrouwen. Lang haar staat altijd heel classy en je kan er heel veel mee doen. Ik heb zelf blond haar en donker staat niet bij mij, dan ben ik al geneigd naar licht. Pony maakt mijn hoofd heel dik en een lok is niet zo standaard en staat altijd goed. Ik probeer mijn haar zo vaak mogelijk los te hangen en alleen wanneer het echt niet zit of vettig is doe ik het vast.  

Zomaar

Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten

Zonneschijn, welk mens kiest daar nu niet voor?! Ik word daar automatisch vrolijk van. Net als de zomer, dit heeft eigenlijk precies dezelfde reden. En ook de lente is lekker warm en gezellig. Chocola is wel een van m'n favoriete eten, maar de geur van vanille is toch wel lekkerder. Maar als het om eten gaat dan zou ik niet kunnen kiezen, want chocolade en vanille is beide lekker. En ik weet niet of dit over een streek gaat, maar daar ga ik in ieder geval van uit. Maar ik kies dan voor het westen. Daar liggen toch de mooie grote steden en plaatsen.


Ik tag hierbij iedereen die deze tag graag wil overnemen!

With love, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten