woensdag 17 juni 2015

Life in pictures #1

Dit is dan mijn eerste life in pictures. Ik heb geprobeerd om zo veel mogelijk foto's te maken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat weten als ik het vaker moet posten!

Woensdag 3 juni 
Eindelijk was hij dan binnen, de dvd van The Passion! Ik ben zo'n fan hiervan. We hebben thuis inmiddels al twee of drie dvd's van The Passion en ik kijk ze ieder jaar een paar keer.





Later die dag ben ik met een van mijn beste vriendinnen in het bos gaan fietsen en lopen. We zijn naar de ijsboerderij geweest. Het was echt heerlijk een stuk fietsen en lopen. We zijn ongeveer vier uur onderweg geweest en hebben een uurtje bij de ijsboerderij gezeten. Ik had drie bolletjes: stroopwafel, cookies en witte chocolade. Superlekker ijs en het was ook super gezellig!

Donderdag 4 juni 


De volgende dag kwam ik er eigenlijk achter hoe ver we waren gelopen en gefietst. We zijn begonnen bovenin bij Langdonk en zijn tot Het Dreefje geweest. Het ligt bijna tegen de grens met Belgiƫ aan. Ik voelde me echt heel erg voldaan om te zien dat ik zo ver was geweest.

Vrijdag 5 juni 























Vrijdag was het heerlijk weer en heb ik eigenlijk niet veel meer gedaan dan in de tuin liggen en kijken naar al het moois om me heen. Vogeltjes die voorbij kwamen en ook gele lievenheersbeestjes kwam ik tegen.

Zondag 7 juni 






















Zondag gingen we naar de verjaardag van mijn tante en de linkse foto is gemaakt op de weg naar mijn tante toe. Mijn stiefzusje viel in slaap en als zij slaapt ziet dat er altijd zo grappig uit. En de rechtse foto is gemaakt door een vriendin van mij. Hier staan de namen op van mij en mijn beste vriendin, het was echt superlief dat ze dit doorstuurde!

Maandag 8 juni
























Deze dag was niet heel erg bijzonder, ik heb vooral de Vampire Diaries gekeken. Dit is trouwens echt een goeie serie, raad hem echt aan. En mijn tante was ECHT jarig die dag en stuurde ik de rechtse foto naar haar toe met nog een tekstje.

Dinsdag 9 juni


Dinsdag heb ik ook niet veel gedaan, vooral in bed gelegen en film gekeken. Ik keek Ender's game en dit is echt een goede film. Heel erg duidelijk en je wil zeker het einde weten. S'avonds ben ik op tijd naar bed toe gegaan.

Woensdag 10 juni 



 Woensdag was wel weer een drukke dag. Ik heb s'ochtends lekker aan mijn blog gewerkt met een prachtig uitzicht op de tuin en s'avonds was ik een van de Gasten van de raad. Ik wil graag de politiek in en start binnenkort ook de jongerenpartij op van de partij waar mijn vader voorzitter van was en waar nu mijn stiefmoeder bijzit. Ook wil ik me verkiesbaar stellen in 2016, als ik het doe dan doe ik het goed zullen we maar zeggen.

Donderdag 11 juni 


Dit was echt een van de spannendste dagen in mijn hele leven, de uitslag van de examens. Ik was niet zeker of ik zou slagen en uiteindelijk ben ik ook gezakt, helaas. Nog een jaartje opnieuw Havo-5 en dan knallen!

With love, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten